eVriworkshop

Paperless office workshop door Olinko

1

8

Omschrijving

Al eens stilgestaan welke impact het thuiswerken en tegenwoordig hybride werken heeft op het papier- en printverbruik binnen je organisatie? Ook bezig met een reorganisatie van de werkvloer en kom je tot de conclusie dat te veel printers te veel plaats innemen, er nog te veel archiefkasten zijn en papieren rondslingeren? Kamp je met een oubollig imago omwille van alle papier en fardes die zichtbaar zijn op de bureaus. Hebben medewerkers zich tijdens corona naar kantoor moeten verplaatsen om te printen of documenten op te halen? Heb je het gevoel weinig te kunnen doen aan je huidige printinfrastructuur omdat je gebonden bent aan een meerjarig vast contract?

Dan zetten wij je met deze workshop op weg, maak er een leuk zichtbaar project van binnen je organisatie want de “return-on-effort” is concreet, ecologisch en levert een directe besparing op!

Workshop op aanvraag

1500€

Vul hieronder jouw gegevens in als je geïnteresseerd bent in deze workshop. We contacteren je voor een voorstel op maat.

    Aantal personen


    Tijdens onze paperless office workshop zorgen we ervoor dat je met volgend stappenplan zelf aan de slag kan gaan

      1. “As-is” analyse huidige printvolumes, -infrastructuur en -budget
      2. Analyse printprocessen: start van de analyse van de administratieve processen achter de cijfers en match met lopende of op stapel staande digitaliseringsprojecten op korte en middellange termijn
      3. Opstellen van een groen printbeleid inclusief SMART KPI’s
      4. Trimestriële evaluatie: op periodieke basis de KPI’s toetsen aan de realiteit. Zitten we op schema richting “paperless office” of helemaal niet? Wat zijn hier dan de redenen voor? Is er nood aan veranderingsmanagement? Wat leveren de lopende digitaliseringsprojecten op aan print- en papierbesparing? Hoeveel hebben we al werkelijk uitgespaard, op financieel en ecologisch vlak. Kan dit in duurzame projecten worden geïnvesteerd?

       

    What's next

      Op basis van deze workshop krijg je een stappenplan en tips om zelf aan de slag te gaan om jouw kantoor volledig paperless te maken.

    Olinko

      OLINKO is een bedrijf van De Cronos Groep en maakt deel uit van de eVri community.

      Het implementeren van een digitale werkplek kost tijd en geld. OLINKO wil ervoor zorgen dat de tools en technologie die ter beschikking worden gesteld aan de medewerkers goed geadopteerd worden. Echter geldt dat ook omgekeerd en brengen we in kaart waar mensen nood aan hebben om veiliger en efficiënter te kunnen werken. OLINKO biedt advies en begeleiding om enerzijds mensen bewuster te maken van cyberdreigingen en privacy en anderzijds efficiënter te worden in werkprocessen door het structureel verminderen van papieren volumes. Wij dragen actief bij aan het toekomstgerichter, veiliger en duurzamer maken van onze klanten.

    Interesse in deze eVriworkshop?

    Paperless office workshop door Olinko

      Aantal personen